peanut butter chocolate cream cake



These past few weeks have been filled with cake-making, and I do not mind whatsoever! I have made cakes for my dad's birthday, mother's day, my graduation and now my sister's birthday. THIS is the one I made for my sister's surprise party we threw for her (more pictures from that later).

So now I present to you...a five layer chocolate cake with peanut butter cream cheese filling, covered with a light chocolate frosting, drizzled with a chocolate sauce and sprinkled with peanuts! It tasted just as heavenly as it sounded. I'll post the recipe later. It was so easy to make so everyone should definitely try it! Not kidding.



Kommentarer
Postat av: Ebba

åh seriööst. hur lyckas du göra så fina tårtor!
jag älskar din blogg.
man får typ någon sort inspirationskick.
vet inte hur du lyckas men de gör du iaf!
kram

Svar: haha tack så mycket! tårtor är ju så roligt, det kan ju i princip inte bli fel! men åh vad härligt att höra att jag kan få inspirera någon!
None None

2012-09-14 @ 16:50:54
URL: http://eemr.blogg.se
Postat av: felicia-

åå allt på din blogg ser så gott ut. VIll bara göra allt. Speciellt de där gröterna du gör. Mumms!!!
Din blogg ska jag kolla fler gånger.
KRAM

Svar: välkommen hit och tack så mycket! :)
None None

2012-09-23 @ 16:30:37
URL: http://whofelicia.blogg.se
Postat av: Fanny

Du skulle inte kunna dela med dig av receptet, sen ser bara sååååå god ut den där peanut butter chocolate cream tårtan!

Svar: jag ska verkligen lägga ut receptet exakt den här sekunden! tack för att du påminde mig! ps. den var verkligen supergod :-P
None None

2012-09-24 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0